Požádal Vás o ruku? Co teď?

Je to tady. Váš vysněný den "D" se přiblížil. Čím ale začít, co vše promyslet a zařídit? Máte-li zájem dozvědět se více, nebojte se nás kontaktovat. Domluvte si úvodní konzultační sezení s naší svatební agentkou, které je zdarma.

Organizace svateb

Plánování a organizace svatby

Svatební servisPožádal Vás o ruku? Co teď?

Je to tady.Váš  vysněný den"D" se přiblížil. Co ted?  Čím ale začít, co vše promyslet a zařídit? Základem celé svatby je stanovení rozpočtu. Stanovte si reálný rozpočet. Od toho se bude vše odvíjet .

Organizace  svatebního dne je cenově dostupná pro všechny, proto ji stále využívá více párů. Aby byl svatební den bezproblémový a opravdu  jen Váš, svěřte jeho koordinaci nám. Nabízíme Vám úplný, ale i částečný servis při organizaci Vašeho svatebního dne.

Máte-li zájem dozvědět se více, kontaktujte nás. Domluvte si úvodní konzultační sezení s naší svatební koordinátorkou, které je zdarma.Plánovaní svatby jsme schopni přizpůsobit Vašim představám a rozpočtu.Jsme otevřeni Vašim nápadům a představě svatebního dne.

Svatební balíčky

1.Svatební obřad

venkovni obrad1

Tento balíček  doporučujeme všem,kteří si organizatbu sami a chtějí zajistit pouze svatební obřad.

V rámci tohoto balíčku pro vás zajistíme:

  1. Lokalita:  výběr vhodného místa, rezervace
  2. Oddávající : zajištění oddávajícího
  3. Administrativa: asistence s doklady a při jednání s matrikou, v případě potřeby soudní překlady, zajištění tlumočníka apod.
  4. Hudba : výběr vhodného hudebního doprovodu a skladeb, zajištění ozvučení
  5. Výzdoba :zajištění květinové výzdoby, mobiliáře
  6. Koordinace:  svatební koordinátor je přítomen 1 - 2 hodiny (do 40 lidí)
  7. Přípravy: 1-2 koordinační schůzky, až 15 hodin svatebních příprav, konzultace po e-mailu nebo telefonu.

 

2.Svatba na klíč-organizace

V tomto nejoblíbenějším balíčku Vám zařídíme celou svatbu od A do Z, ušetříme Vám čas i stres .

Obsahuje:

  • Návrh lokality svatebního obřadu.
  • Návrh místa svatební hostiny.
  • Zajištění svatebního obřadu
  • Asistence s vyřízením potřebných dokumentů.
  • Navržení designu svatby.
  • Harmonogram svatebního dne.
  • Zajištění svatebních šatů, svatebního oznámení, snubních prstenů, dortu a koláčků, květin a dekorací, fotografa a kameramana, kadeřnice a vizážistky, hudby a zábavného programu, dopravy a ubytování, výslužek
  • Koordinace svatebního dne (1+ 1 - 2 asistenti dle počtu hostů)
  • Až 80hodin příprav, 4-6 osobních schůzek, neomezené konzultace prostřednictvím e-mailu a telefonu.

 

5.Svatební design

 dekorace1

Tento balíček je vhodný pro ty, kteří chtějí dokonalou svatbu s osobitým stylem a vkusně sladěnými detaily 

V rámci tohoto balíčku pro vás zajistíme:

  1. Svatební téma : výběr ústředního tématu, barevné ladění
  2. Květiny a dekorace: na základě konzultace s floristou navržení celkového stylu svatby v souladu se zvoleným svatebním tématem, barevného ladění, výběr květin pro Vás a ostatní svatebčany,návrh dekorací na svatební obřad, výzdoba svatební tabule, výzdoba aut,
  3. Kadeřnice a vizážistka: doporučení vhodné účesu a make-upu v souladu s Vaší osobností a stylem zvolených šatů včetně zkoušky. Naše kolegyně dokážou opravdové zázraky.
  4. Svatební fotograf: svatba s příběhem-nový trend ve fotografování, svatební fotogrqafie na téma, které Vás baví a vystihuje
  5. Svatební oznámení a ostatní tiskoviny: nabízíme široký výběr svatebních oznámení od 6 výrobců, zajistíme pro Vás další tiskoviny – jmenovky, děkovné karty, menu apod.
  6. Přípravy :  až 40 hodin svatebních příprav, konzultace po e-mailu, 2-3 koordinační schůzky