fbpx

Svatební agentura

Svatební agentura je otevřena v Českých Budějovicích od roku 2004. Naši snahou a záměrem je kompletní realiazace a organizace svateb na klíč včetně svatební koordinace.Umíme zajistit a máme zkušenosti  s organizací svateb smíšených zahraničních párů v cizím jazyce.

První konzultace je zdarma, kontaktuje nás.

Organizace svateb

Základem přípravy celé svatby je stanovení rozpočtu.

Výběr místa, styl svatby, atmosféra.. to je vše co definuje Vaší osobnost.

Jsme svatební agentura České Budějovice, svatby na klíč jsou naší srdcovou záležitostí. Za léta zkušeností Vám se svatební organizací můžeme pomoc. Nabízíme  kompletní servis při organizování vašeho svatebního dne. O nic se nestaráte. Vytvoříme si společnou představu a pak pouze společně ladíme detaily.

Napište nám nebo zavolejte. Úvodní konzultace je zdarma.

Máte-li zájem dozvědět se více, kontaktujte nás.

 

 

Svatební obřad

Tuto službu doporučujeme všem, kteří si organizaci svatby zařizují sami a chtějí zajistit pouze svatební obřad.

Zajistíme pro vás:

  1. Lokalita:  výběr vhodného svatebního místa, rezervace
  2. Oddávající: zajištění oddávajícího
  3. Administrativa: asistence s doklady a při jednání s matrikou, v případě potřeby soudní překlady, zajištění tlumočníka apod.
  4. Hudba: výběr vhodného hudebního doprovodu a skladeb, zajištění ozvučení
  5. Výzdoba: zajištění květinové,svatební  výzdoby, mobiliáře
  6. Koordinace: svatební koordinátor je přítomen 1 – 2 hodiny (do 40 lidí)
  7. Pokud sou snoubenci cizinci, zajistíme tlumočníka.
  8. Přípravy: 1-2 koordinační schůzky, až 15 hodin svatebních příprav, další konzultace po e-mailu nebo telefonu

Svatba na klíč - organizace

V tomto nejoblíbenějším balíčku služeb vám zařídíme celou svatbu od A do Z, ušetříme Vám čas i stres.

Zajistíme pro vás:

  1. Lokalita: návrh lokality svatebního obřadu a místa svatební hostiny
  2. Oddávající: zajištění oddávajícího
  3. Administrativa: asistence s doklady a při jednání s matrikou, v případě potřeby soudní překlady, zajištění tlumočníka apod.
  4. Svatební téma: návrh designu -svatební výzdoba celé svatby a harmonogram svatebního dne
  5. Svatební přípravy: zajištění svatebních šatů, svatebního oznámení,svatebního  dortu a koláčků,  květin a svatebních dekorací, výzdoba svatební tabule, svatební výzdoba v kostele,  zajištění  fotografa a kameramana, kadeřnice a vizážistky, hudby a zábavného programu, dopravy a ubytování, výslužek  a dárků pro svatební hosty, zajištění party stanu, osvětlení, výzdoba party stanu, venkovního svatebního obřadu- svatební brána, židle, koberec. Pokud jsou snoubenci cizinci, zajistíme tlumočníka.
  6. Koordinace: přítomní 1 svatební koordinátorka+ 1 – 2 asistenti dle počtu hostů
  7. Příprava: až 80-100 hodin příprav,3-5
  8. osobních schůzek, neomezené konzultace prostřednictvím e-mailu a telefonu
  9. Postokoordinace svatby-vrácení vypůjčeného inventáře, vyúčtování svatby-doúčtování svatby

Svatební konzultace

Rozhodli jste se si celou svatbu připravit sami. Chcete mít jistotu že jste na nic nezapomněli?

Nebo potřebujete poradit, kdo Vám uváže tu nej..svatební kytici, kde Vám napečou nelepší svatební koláčky, kde si můžete zapůjčit party stan,  který fotograf splní vaší představu, která hudební skupina udělá z Vaší svatby den, na který se nezapomíná?

Nabízíme Vám nově poradenství těchto služeb