fbpx

Svatební agentura

svatebni agentura amelie

Svatební obchod a agentura je otevřena v Českých Budějovicích od roku 2004. Naši snahou a záměrem je vytvoření příjemného prostředí, kde si v klidu můžete zakoupit či zapůjčit svatební dekorace, nechat si zorganizovat svatbu, využít venkovní svatební balíčky nebo služby svatebního koordinátora.

Jestli se naše představa splnila necháme již na vašem posouzení.

Přijďte nás navšívit, nebo nás kontaktuje. První konzultace je vždy zdarma.

Organizace svateb

Požádal Vás o ruku. A co teď?

Čeká vás vysněný den „D“.  Čím ale začít, co vše promyslet a zařídit? 

Základem přípravy celé svatby je stanovení rozpočtu.

Stanovte si reálný rozpočet, od kterého se bude vše odvíjet.

Organizace  svatebního dne je cenově dostupná pro všechny, proto ji stále využívá více párů. Aby byl svatební den bezproblémový a opravdu jen váš, svěřte jeho koordinaci nám. Nabízíme vám úplný, ale i částečný servis při organizaci vašeho svatebního dne. Domluvte si úvodní konzultační sezení s naší svatební koordinátorkou, které je zdarma. Plánovaní svatby jsme schopni přizpůsobit Vašim představám i rozpočtu. Jsme otevřeni Vašim nápadům a představě svatebního dne.

Máte-li zájem dozvědět se více, kontaktujte nás.

Svatební obřad

Tuto službu doporučujeme všem, kteří si organizaci svatby zařizují sami a chtějí zajistit pouze svatební obřad.

Zajistíme pro vás:

  1. Lokalita:  výběr vhodného místa, rezervace
  2. Oddávající: zajištění oddávajícího
  3. Administrativa: asistence s doklady a při jednání s matrikou, v případě potřeby soudní překlady, zajištění tlumočníka apod.
  4. Hudba: výběr vhodného hudebního doprovodu a skladeb, zajištění ozvučení
  5. Výzdoba: zajištění květinové výzdoby, mobiliáře
  6. Koordinace: svatební koordinátor je přítomen 1 – 2 hodiny (do 40 lidí)
  7. Přípravy: 1-2 koordinační schůzky, až 15 hodin svatebních příprav, další konzultace po e-mailu nebo telefonu

Svatba na klíč - organizace

V tomto nejoblíbenějším balíčku služeb vám zařídíme celou svatbu od A do Z, ušetříme Vám čas i stres.

Zajistíme pro vás:

  1. Lokalita: návrh lokality svatebního obřadu a místa svatební hostiny
  2. Oddávající: zajištění oddávajícího
  3. Administrativa: asistence s doklady a při jednání s matrikou, v případě potřeby soudní překlady, zajištění tlumočníka apod.
  4. Svatební téma: návrh designu celé svatby a harmonogramu svatebního dne
  5. Svatební přípravy: zajištění svatebních šatů, svatebního oznámení, snubních prstenů, dortu a koláčků, květin a dekorací, fotografa a kameramana, kadeřnice a vizážistky, hudby a zábavného programu, dopravy a ubytování, výslužek
  6. Koordinace: přítomní 1 + 1 – 2 asistenti dle počtu hostů
  7. Přípravy: až 80 hodin příprav, 4-6 osobních schůzek, neomezené konzultace prostřednictvím e-mailu a telefonu

 

 

Svatba na klíč - design

Tento balíček služeb je vhodný pro ty, kteří chtějí dokonalou svatbu s osobitým stylem a vkusně sladěnými detaily.

Zajistíme pro vás:

  1. Svatební téma: výběr ústředního tématu, barevné ladění
  2. Květiny a dekorace: na základě konzultace s floristou navržení celkového stylu svatby v souladu se zvoleným svatebním tématem, barevného ladění, výběr květin pro Vás a ostatní svatebčany, návrh dekorací na svatební obřad, výzdoba svatební tabule, výzdoba aut
  3. Kadeřnice a vizážistka: doporučení vhodné účesu a make-upu v souladu s vaší osobností a stylem zvolených šatů včetně zkoušky
  4. Svatební fotograf: svatba s příběhem-nový trend ve fotografování, svatební fotografie na téma, které vás baví a vystihuje
  5. Svatební oznámení a ostatní tiskoviny: výběr svatebních oznámení od 6 výrobců, zajistíme pro Vás další tiskoviny – jmenovky, děkovné karty, menu apod.
  6. Přípravy:  až 40 hodin svatebních příprav, 2-3 koordinační schůzky, další konzultace po e-mailu nebo telefonu

Venkovní svatební balíčky

Balíček č.1

Zapůjčení vybavení:

  • svatební brána
  • koberec
  • 20 x bílá židle dřevěná
  • 40x bílá židle obřadní
  • stolek + rautová sukně + ubrus

Cena : 3.500 Kč – 4.500Kč

Balíček č.2

Zapůjčení vybavení:

  • svatební brána
  • koberec
  • 20 x bílá židle dřevěná
  • 40x bílá židle obřadní
  • obřadní stolek + ubrus + rautová sukně
  • ozvučení

Cena : 6.500 Kč – 7.500Kč

Balíček č.3

Zapůjčení, dovoz a odvoz, včetně instalace vybavení:

  • svatební brána
  • koberec
  • 20 x bílá židle dřevěná
  • 40x bílá židle obřadní
  • obřadní stolek + ubrus + rautová sukně
  • ozvučení
  • dekorace

Cena: 10.900 Kč – 11.900 Kč (+ km mimo Č. Budějovice)