Svatební agentura
Svatební agenturu jsme otevřeli v Českých Budějovicích v roce 2004. Naši snahou a záměrem je kompletní realiazace a organizace svateb na klíč včetně svatební koordinace. Umíme zajistit a máme zkušenosti s organizací svateb smíšených zahraničních párů v cizím jazyce.
První konzultace je zdarma, kontaktuje nás.
Náš tým
ing. Olga Polidarová
Jednatelka svatební agentury Amelie, svatební organizátorka a designerka
Bc. Martina Pulcová
Koordinace svateb
Organizace svateb
Základem přípravy celé svatby je stanovení rozpočtu.
Výběr místa, styl svatby, atmosféra.. to je vše co definuje Vaší osobnost.
Jsme svatební agentura České Budějovice, svatby na klíč jsou naší srdcovou záležitostí. Za léta zkušeností Vám se svatební organizací můžeme pomoc. Nabízíme kompletní servis při organizování a koordinaci vašeho svatebního dne. O nic se nestaráte.
At se rozhodnete pro svatbu rustikální , boho svatbu, přírodní svatbu, lesní svatbu nebo zvolíte glamour styl, vytvoříme si společnou představu a pak pouze společně doladíme detaily.
Trend svateb pro rok 2023? To jsou celovíkendové nebo několikadenní oslavy.
Takže, co obvykle obnáší celý víkendový svatební itinerář?
Oslava obvykle začíná uvítacím večírkem nebo večeří. Svatební obřad a hostina se pak koná celý den. Společnou snídaní a následným loučením svatební víkend končí. Stále více snoubenců využívá celovíkendové svatby jako způsob, jak dohnat ztracený čas s blízkými, který typický obřad prostě nemohl splnit!
A jaké novinky jsme pro vás připravili my?
Svatební konzultace -chcete si svatbu a vše kolem sami zařídit, zorganizovat, ale nevíte kde a jak začít. Prozradíte nám, v jakém fázi příprav se nacházíte a s čím by jste potřebovali poradit. A my se budeme snažit dostat do vašich vašich představ a očekávání.
Další téma, které nás baví a jsme připraveni pomoc s organizací je také rozlučka se svobodou.
Napište nám nebo zavolejte. Úvodní konzultace je zdarma.
Máte-li zájem dozvědět se více, kontaktujte nás
wendding voucher - svatební dárkový poukaz
Netradiční dárek, který potěší všechny nastávající manžele.
Darujte jim možnost mít svatbu podle vlastních představ a bez starostí.
Zavolejte, napište, nebo nás kontaktujte. Vše domluvíme.
Svatební obřad-Balíčky
Tuto službu doporučujeme všem, kteří si organizaci svatby zařizují sami a chtějí zajistit pouze svatební obřad.
Zajistíme pro vás:
- Lokalita: výběr vhodného svatebního místa, rezervace
- Oddávající: zajištění oddávajícího
- Administrativa: asistence s doklady a při jednání s matrikou, v případě potřeby soudní překlady, zajištění tlumočníka apod.
- Hudba: výběr vhodného hudebního doprovodu a skladeb, zajištění ozvučení
- Výzdoba: zajištění květinové,svatební výzdoby
- Koordinace: svatební koordinátor je přítomen 1 – 2 hodiny (do 40 lidí).Pokud jsou snoubenci cizinci, zajistíme tlumočníka.
- Svatební inventář- balíček ( svatební brána, obřadní stolek, žídle, drobné dekorace- lucerničky,vázy.., podklad pro prstýnky- polštářek, krabička..)
- Přípravy: 1-2 koordinační schůzky, až 15 hodin svatebních příprav, další konzultace po e-mailu nebo telefonu
Svatba na klíč - organizace
V tomto nejoblíbenějším balíčku služeb vám zařídíme celou svatbu od A do Z, ušetříme Vám čas i stres.
Zajistíme pro vás:
- Lokalita: návrh lokality svatebního obřadu a místa svatební hostiny
- Oddávající: zajištění oddávajícího
- Administrativa: asistence s doklady a při jednání s matrikou, v případě potřeby soudní překlady, zajištění tlumočníka apod.
- Svatební téma: návrh designu -svatební výzdoba celé svatby a harmonogram svatebního dne
- Svatební přípravy: zajištění svatebních šatů, svatebního oznámení, svatebního dortu, swet baru, květin a svatebních dekorací, výzdoba svatební tabule, svatební výzdoba v kostele, zajištění fotografa a kameramana, kadeřnice a vizážistky, hudby a zábavného programu, dopravy a ubytování, výslužek a dárků pro svatební hosty, zajištění party stanu, osvětlení, výzdoba party stanu, venkovního svatebního obřadu- svatební brána, židle, koberec , svatební ohňostroj. Pokud jsou snoubenci cizinci, zajistíme tlumočníka.
- Harmonogram-vytvoření harmonogramu svatebního dne
- Koordinace: přítomní 1 svatební koordinátorka+ 1 – 2 asistenti dle počtu hostů
- Příprava: 100-150 hodin příprav, 3-5 osobních schůzek, neomezené konzultace prostřednictvím e-mailu a telefonu
- Postkoordinace svatby-vrácení vypůjčeného inventáře, vyúčtování svatby-doúčtování svatby
Svatební konzultace
Rozhodli jste se si celou svatbu připravit sami. Chcete mít jistotu že jste na nic nezapomněli?
Nebo potřebujete poradit, kdo Vám uváže tu nej..svatební kytici, kde si nechat upéct svatební dort, kde si můžete zapůjčit party stan, který fotograf splní vaší představu, která hudební skupina udělá z Vaší svatby den, na který se nezapomíná?
Nabízíme Vám nově poradenství včetně balíčků těchto služeb